Páteční opíjení se
Alex
Dobrý den,
v podstatě každý pátek se jdeme s kamarády opít do nějakého klubu či do hospody. Za celý týden se alkoholu ani nedotknu, nemám na něj ani pomyšlení a ani chuť, vždy jen pátek, když je taková ta dobrá večerní atmosféra. Chtěl bych se zeptat, zda-li toto páteční opíjení se \"do nálady\" škodí škodí zdraví (nejspíš ano, ale zajímalo by mě až jak moc) ... myslíte si, že bych měl příjem alkoholu omezit? Kolik bych tak toho měl tak vypít?
Děkuji za odpověd,
Alex

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Pokud se opíjíte jen do nálady a jednou týdně, nemuselo by vaše páteční setkávání z přáteli být nebezpečné.
Nevím kolik toho vypijete, jak se následně chováte a jestli je Vám pak jenom dobře. Také jestli je Vám dobře i druhý den, jestli potřebujete nutně alkohol jako společníka k usnadněnění, nebo navázání komunikace. Také netuším, jak spokojený je váš další život a jak dlouho Vaše pravidelné páteční opíjení trvá, ani kolik je Vám let. Ptáte se, kolik toho máte vypít. To je u každého velmi individuální. Zkuste se držet pravidla, že u alkoholu je méně vždy lépe.
Proto Vám doporučuji, abyste aspoń některé pátky proložil jinými druhy zábavy, při které nemusíte bezpodmínečně konzumovat alkohol.
Pak se nemusíte, myslím, ničeho bát.
Pohodu do dalších dnů Vám přeji.
Amrit Sen.