dotaz
traveler
Dobrý den,mam na vas dotaz. byl jsem prijaty na vyletni lod ,ale zhruba za mesic pujdu na Medical control,což zahrnuje i drogove testy. neberu nic tvrdeho to ne!!!! ale kourim travu kazdej den asi rok!! chtel bych se teda zeptat jak dlouho muzu mit THC v krvi???
predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
a víte jistě, že Vás budou testovat i na THC? Jestli totiž kouříte opravdu takhle intenzivně, mohl byste s tím mít problém.
THC se v těle drží poměrně dlouho. Záleží pochopitelně na tom, z čeho přesně Vám budou testy dělat (moč, krev, sliny,...) a hlavně jaké testy (kvalita). Na výsledek bude mít vliv i to, jak často a jak silnou marihuanu kouříte. Jestli byste chtěl mít testy negativní, pak byste měl začít okamžitě abstinovat.
THC je v moči zachytitelné 1-30 dní, při tak intenzivní konzumaci, jakou uvádíte, i déle než měsíc. V krvi bývá detekovatelné´+/- 14 dní (při občasné konzumaci se testy negativizují do 10 dnů), u Vás by to však mohlo  být i déle.
Podobné dotazy týkající se testování často konzultujeme se Všeobecnou fakultní nemocnicí, Ústavem soudního lékařství a toxikologie, Ústřední toxikologickou laboratoří, která sídlí na adrese Ke Karlovu 2, Praha 2, areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2, telefon: 224 967 188. Zkuste se tedy obrátit přímo na ně.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.
S pozdravem