Dodatek k otázce
Nikdo
Zapoměl jsem uvést, že marihuanu kouřím protože trpím ADHD. Marihuana mi tento jev velmi dobře povedla potlačit a už nepůsobím tak rozjařeně jako před pár lety, dříve jsem nebyl ani schopný se pořádně s někým bavit, protože jsem byl strašně nepozorný. Navíc vytážky z konopí používám také na masti a používám ji na svoji zlomenou klíční kost. Dříve to bolelo a ani operace mi nepomohla. Zhruba Měsíc po používání této masti už tu ruku ani necítím a můžu sportovat jako dřív. Nic mi nebylo schopné pomoci kromě této látky.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jedna záležitost je léčit si rameno či jinou část těla konopnou mastí a další záležitost je marihuanu pravidelně konzumovat.
Píšete, že trpíte ADHD. Zdali si dobře pamatuji, v předešlém dotaze jste uvedl, že je Vám 16let...obávám se, že v tuto chvíli nemůžete vědět, zda Vám to v konečném výsledku opravdu pomohlo. To zjistíte až za pár let. Poruchy pozornosti, hyperaktivita a impulzivita (tři základní  znaky v projevu osoby s ADHD) se mohou postupně při zneužívání marihuany umocňovat a stát se pro Vás nesnesitelnými...
V takto nízkém věku, kdy je stále organismus ve vývoji a formuje se osobnost člověka, je konzumace marihuany vždy problémem, pokud je k nízkému věku přidána nějaká porucha či nějaké onemocnění, je to problém o to větší...
Možná se v tuto chvíli cítíte lépe. Ale to co je dnes, opravdu může být zanedlouho jinak. S největší pravděpodobností asi rodiče netuší, že marihuanu konzumujete.
Nechcete si o tom s někým zajít popovídat ?
Napište mi, odkud jste, někoho Vám doporučím. Můžete využít i tvz.,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Zatím se mějte hezky a buďte na sebe opatrný.
S pozdravem Markéta K.