POMOC
drommEdar
Dobrý den, sem závislý na pervitinu. Užívám ho už bezmála 7 let. Pred rokem se mi narodil syn. Chci prestat brat drogy a zapojit se do bezneho zivota. Mam dluhy nejsem schopen normalne vydelavat penize i kdyz chci. Nejsem zadnej bezbrzdak a myslim si ze nejsem ani blb. Vadi mi to CHCI S TIM NECO DELAT. co mam udelat jako prvni? dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. Také gratulace k dobrému rozhodnutí. První krok jste již udělal, pojmenoval jste svůj problém, dokázal si jej přiznat a požádal o pomoc...
Uvádím zde odkaz na naše Kontaktní centrum v Praze (spadá pod stejnou organizaci jako tato webová poradna kam jste napsal).
Toto K-centrum zprostředkovává nástup do Terapeutické komunity Němčice. Do K-centra můžete přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. V tomto případě, ale doporučuji si předem zavolat (283 872 186) a domluvit si konzultaci, nebudete muset čekat a pracovník na Vás bude mít i dostatek času. Při objednávání uveďte, že máte zájem o zprostředkování léčby v TKN. Před nástupem do jakékoliv pobytové léčby je vždy podmíněn pobyt na detoxifikační jednotce, i to Vám pomohou zařídit v K-centru.
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zde se můžete podívat na info o TKN :
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
Zatím se mějte hezky, přeji, ať se Vám podaří vše brzy zařídit. Doporučuji začít s tím hned. Pokud budete mít chuť, můžete nám napsat, jak se dál vše odvíjí.
Myslím, že začít své potíže odpovědně řešit, je to nejlepší možné rozhodnutí, které jste mohl učinit. Jak vůči sobě samému, tak také s ohledem na syna. Držím palce !
S pozdravem Markéta K.