abcesy
barbinka
dobry vecer pervitin uzivam zhruba 10 let ,posledni dobou se mi dost casto delaji velmi hluboke abcesy , nikdy jsem s tim nebyla u doktora,vzdycky jsem si to vylecila sama,a to i kdyz to kolikrat bylo velmi zly,nyni mam pomerne velmi hluboke ,hodne mokvajici,a silne zapachajici diry na vnitrni strane kotniku,potrebuju vedet nejakou mast,ktera by mi na to mohla pomoci.dekuji barbinka

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
okamžitě se seberte a jděte k lékaři. Abcesy musí jednoznačně ošetřit lékař. Hrozí Vám hned několik dalších možných komplikací. Hnis se může krevním řečištěm dostat do mozku, sepse se může rozšířit po organismu. Abces může přejít do flegmony atd., atd. Kromě možné amputace končetiny můžete být v bezprostředním ohrožení života. Za to, že berete drogy Vám hlavu neukousnou, ale život Vám nikdo nevrátí. Neberte si příklad z domácích samoléčitelů, i když i ti toho často vědí o léčbě abcesů víc, než Vy, když si myslíte, že jen mastí vaší situaci vždy vyřešíte. Sám jsem na vlastní oči viděl závislé na vozíku bez nohy, kteří kvůli obavě z konfrontace svého užívání nelegálních látek s někým dalším zanedbali včasné ošetření abcesu. Mnoho závislých se už nikdy svých hnisavých, bolestivých a páchnoucích bércových vředů, které také vznikly z včas neléčených abcesů, už nikdy nezbavily. A to ani ti šťastnější, kterým se podařilo z drog vymanit. Pokud by to bylo pro Vás přijatelnější, můžete zajít do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele drog, kde Vám poradí a případně i doporučí vhodného lékaře, na kterého se můžete obrátit. Pokud nevíte, kde je ve Vašem okolí kontaktní centrum (káčko), i když předpokládám k Vaší dlouhé drogové "kariéře", že víte, tak se podívejte na www.drogy-info.cz do Mapy pomoci, kde najdete potřebné zařízení dle regionů. Služeb KC můžete využít bezplatně a anonymně. Poskytnou základní poradenství a ošetření, ovšem nikoli lékařskou pomoc.
Já na Vašem místě bych vyrazil spíš okamžitě na chirurgii.
Odvahu a kuráž přeji a napište, jak to dopadlo,
Amrit Sen.