rivotril
gita
Dobrý den chtela bych se zeptat brala jsem rivotril 5let v kuse poslední rok pul,0,5 mg před 10dny jsem ho přestala brát mám šílené stavy nespim nejím a mám pocity ze se zblázním atd.chudák muj manžel a děti co mám dělat?mame postaveny nový dům hypotéku ještě tyden budu doma ale pak nevím.jo a můžu když nemohu usnou vzít si dormicum nabo se opít?abych spala?Gita

Odpověděl: Tomáš Nedvěd
Dobrý den,
rozhodně bych vám doporučoval vyhledat pomoc psychiatra. Náhlé vysazení není dobrý nápad a může přinést i jiné komplikace než popisujete - např. epilepsii. Lékař vám pomůže naplánovat postupné vysazování a farmakologicky zvládat abstinenční příznaky. Bez konzultace s ním není bezpečné užívat jakoukoli psychiatrickou medikaci. Ani alkohol nevidím jako řešení - je to vytloukání klínu klínem.
Pokud napíšete, odkud jste, pokusíme se Vám doporučit vhodného odborníka, na kterého byste se mohla obrátit. Nevím, zda jste měla Rivotril předepsaný od lékaře, či jak jste ho získávala, pokud Vám lékař Rivotril předepisoval, tak by bylo na místě problém zkonzultovat především s tímto ošetřujícím lékařem.
Hodně štěstí. Tomáš Nedvěd