Toxikologický rozbor
Rene
Dobrý den,
před pěti týdny jsem poprvé (a naposledy) ze zvědavosti vyzkoušela marihuanu- bylo to v podobě koktejlu (kluci ji uvařili v mléce a dochutili medem),měla jsem jen jeden lok,protože jsem ji chtěla jen ochutnat a nemělo to na mě žádné účinky. Tento týden mě čekají zdravotní testy jejichž součástí bude v laboratoři i toxikologický rozbor a obávám se prokázání THC z moči:( Udělala jsem si i test z lékárny, který vyšel negativní, ale výsledky jsou vždy pouze orientační.
Proto by mě zajímalo, zda je možné, že se takto malé množství požité látky ještě nevyloučilo z těla a projeví se u testů?
Předem děkuji za odpověď!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud šlo o jednorázový experiment cca před 5ti týdny, myslím, že nemusíte mít obavy. K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří - u THC, účinné látky marihuany je to takto :
detekce moč = 1 až 30 dní (při občasném užití do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca do týdne)
detekce sliny = jako u krve
Sama jste se podrobila volně prodejnému testu, byl v pořádku. Určitě budou v pořádku po této době i testy provedené laboratoří.
Mějte se hezky, ať to dobře dopadne a příště se podobným kouskům raději vyhněte. Předejdete tím případným potížím, které s nelegálními drogami souvisí a také nervům jak dopadnou testy.
S pozdravem Markéta K.