Paranoia
Lena
Dobrý den , tady znovu Lena. Z Prostějova. Máte pravdu,rozhodně si svoje potíže neuvědomuje. Bylo to tak už před těmi 6lety. Teď, jako pouhá kamarádka,bude mít moje slovo ještě menší váhu než kdysi a už tehdy jsem s tím nic nenadělala. Ale je to teď podstatně horší a nemám na něj žádné páky aby to musel řešit. Má teď takové heslo že to že je paranoidní neznamená že po něm nejdou, má to být humor, ale vím že je o tom přesvědčen. Nechci aby to špatně dopadlo a bojím se že je pozdě.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Leno,
no, snadné to rozhodně není. Motivovat nemotivované je běh na dlouhou trať...Níže uvádím kontakt na stránky spolupracující organizace, která má u Vás v Prostějově Kontaktní centrum. Mohla byste se na K-centrum obrátit a tam se v osobním kontaktu poradit, co by se pro přítele mohlo udělat. Co a za jakých okolností učinit, pokud by jeho stav byl natolik vážný, že by byla nutná odborná pomoc. Vzhledem k tomu, že s největší pravděpodobností je ve stavu toxické psychózy, může být nebezpečný nejen sobě, ale i svému okolí...takže velmi opatrně !
Vše proberte s kolegy v osobním kontaktu.
http://www.podaneruce.cz/
Držím palce, aby se vše začalo odebírat lepší cestou. Mějte se hezky a myslete také sama na sebe, pomáhat je sice hezké, ale vše má svou hranici.
S pozdravem Markéta K.