pervitin
esira
Dobry den,nevim jak napsat svuj dotaz tak aby z toho nebyl roman... Mam za sebou par hezkych i osklivych roku s pritelem,ktery kouri travu a je zavisly na pervitinu. v tuhle chvili jsem na totalnim dnu, po vsech moznych pokusech ho ze vseho dostat,jsem akorat vycucala sama sebe,dokonce mam i pocity viny,ze za vsechno muzu ja sama,ze jsem nejsem schopna mu pomoct, jen se chci zeptat,muzete mi poradit,kde bych si o tom mohla s nekym popovidat? nekde v okoli plzene, nebo i praha
dekuju. H.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
umím si představit, jak poslední období bylo asi pro Vás hodně náročné. Je dobře, že jste se rozhodla napsat a požádala o pomoc. Vztah s osobou konzumující drogy, potažmo závislou, snadný není...Pocity vinny nejsou rozhodně na místě. Jistě jste se snažila a pro přítele udělala za daných okolností to, co jste právě mohla. To, že se přítel rozhodl svůj život, vlastně i Váš spojit nějakým způsobem s drogami není Vaše vinna. Rozhodl si to sám...
Uvedla jste v možných lokalitách i Prahu. Proto bych Vám doporučila spojit se s kolegyní, která se přímo specializuje na blízké osoby uživatelů nelegálních drog. Nachází se v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části, v centru Prahy. Je nutno se předem objednat, poradenství je bezplatné, provozní doba PO až PÁ 9.00 - 19.00.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Pro více info se můžete podívat zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení - zadat - Poradna pro rodiče PPR.
Nejenom, že se poradíte jak vhodně pokračovat v komunikaci dál, doplníte si chybějící informace, můžete společně naplánovat další možné kroky a také získáte podporu, což si v takto náročném období bezesporu také zasloužíte.
Zatím se mějte hezky, pokud bude třeba, klidně zase napište. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.