Co jsem to vůbec měla?
M.
Dobrý den.
Začala jsem si něco s klukem, je to tak půl roku zpátky. A jednou se mi zdálo, že spolu hulíme trávu. V pátek jsme se sešli, abychom si mohli předat dárky k Vánocům. Otevřela jsem krabičku a tam byl joint + dárek, brala jsem to samozřejmě jako srandu. Po pátečním rande jsme se domluvili, že se druhej den staví. Přijel, šli jsme se projít a skončili jsme na tribunách, kde jsme tu \"trávu\" dali. Jen co jsme to dokouřili, začala jsem mít strašnej strach. Bála jsem se, že mi ten kluk ublíží. Netuším, co se tam dělo, pamatuju si akorát, jak jsem seděla na jednom místě a furt na něj křičela ať sedí a nemaká na mě. Ke konci to bylo už nevydržitelný, stále jsem si říkala, že mě teď někam zatáhne a znásilní mě, nebo tak něco. Pak, když mi tep zpomaloval jsem chtěla jít domů. Nevím, jak jsem se tam dostala. Ale pamatuju si, jak mi mamka říkala, že jsme tam dlouho nebyli. Hned jsem šla do vany i v oblečení a tam se mi začaly promítat vzpomínky z dětství. Připadalo mi, že tam jsem celou věčnost (prý jsem tam strávila přes dvě hodiny). V posteli jsem hned usnula, nevím, jestli se mi zdál nějaký sen. Ráno se mi pořád točila hlava, měla jsem pocity, že jsem se zbláznila. Nemohla jsem myslet na nic jinýho než na ty noční pocity... nevím, co se dělo, po tomto večeru mám jenom jednu velkou černou díru. Máma poznala, že mi něco je. Zhroutila jsem se, protože jsem se bála, že bude naštvaná. No, brala to jako mladistvej experiment do tý doby, než jsem s sebou v kuchyni sekla.
Je možný, aby měla obyčejná tráva tyhle reakce? A tak dlouho? Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je možné, že šlo o nějaký silný model marihuany a že jste na její účinky velmi citlivá. Pak by se mohlo dít i to, co jste popisovala. Nevím, jaké máte do té doby s drogami zkušenosti. Na někoho marihuana opravdu podobně působí. V každém případě je vidět, že Vám výrazně nedělá dobře a už bych nezkoušela podruhé, jestli se to bude opakovat (je to dost pravděpodobné). Ptala jste se toho kluka, co Vám dal za "dárek"? Zkuste teď být v klidu, pravidelně spát, nepít ani nějakou dobu alkohol, nebo v minimálním množsví. Tak bude mít Vaše psychika možnost se srovnat.