Otazka
Janca
Zacala sem kourenim travy a hase, pak to byly tablety a tripy.Ted je to pervitin(obcas i nitrozilne).Myslite, ze to bude pokracovat nejak dal?Mela bych s timk neco delat?Vim, ze je to spatny, ale celkem nemam duvod toho nechat.Dikes.

Odpověděl: Martin Hulík
Na otázku, zda byste s tím měla něco dělat, si musíte odpovědět sama. Každopádně podle toho, co píšete, si zaděláváte na pořádný průšvih. Brát drogy můžete mnoho let, pokud neumřete (toxíkům se to občas z různých důvodů stává), dostat se z toho ale bude stále těžší. Výhodnější je začít řešit vaší situaci ihned. Doporučuji navštívit nejbližší kontaktní centrum (najdete v naší poradně v sekci Kontakty) a promluvit si s někým ze zaměstnanců. Taková konzultace vás k ničemu nezavazuje a může vám pomoci ujasnit si, jak na tom opravdu jste, případně zvolit správné řešení.