Pervitin
T.
Včera jsem to asi trochu přehnala s množstvím pervitinu. Srdce bije jako splašené a nejen to, mám pálení u srdce a na hrudi, je to velmi nepříjemné a hlavně mám velký strach. Prosím o radu, jak se toho zbavit.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je to už tři dny, co jste psala. Doufám tedy, že nepříjemné pocity odezněly. Pokud trvají delší dobu, je vždy dobré zajít k lékaři, samozřejmě byste mu ideálně měla říct, co se stalo, ale i kdyby ne, ať Vás aspoň prohlédne. Může to být vysokou dávkou (pozor na to, příště raději míň a víckrát), ale pokud berete injekčně, také by mohlo jít o nějakou špatnou dávku, kdy jste si mohla pustit do krve něco, co srdce ohrozilo.
Pokud by se situace opakovala, opravdu zajděte na kardiologii, protože užívání pervitinu je pro srdce velká zátěž a mohlo by jít i o nějaké trvalejší potíže, infekci atd.