Příznaky?Jak dál?
zabak
Jak jsem psala, bojím se trochu o bratra.Nevím, zda nebere nějakou drogu a pokud ano, jak to zjistit, nechci ho sledovat, nebo situaci ještě zhoršit. Děkuji za pomoc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Podle toho co píšete v rámci dotazu, mohlo by se jednat o příznaky užívání drog. Ale samozřejmě může jít i o něco jiného. Je dobře se ho zeptat, dokud se ale neobjeví nějaký jasnější důkaz (třeba ztrácející se peníze, velké změny chování k rodině apod.), dá se hlavně poukazovat na to, jaké změny na něm vidíte. V tom byste měli být jednotní s rodiči. Pokud vidíte, že začíná mít problémy, nebát se toho, ale poukazovat na ně a chtít po něm vysvětlení. Nespokojit se s odmítnutím. Nebude to příjemné, ale rozhodně nic nevyřeší, když budete dělat, že nic nevidíte. Až se dozvíte něco konkrétnějšího, pak je možnost nabídnout pomoc. Zkuste s ním třeba strávit nějaký delší čas v kuse (víkend, hory atd.), pak budete moudřejší.