tráva a škola
matej
Dobrý den.chtěl bych se zeptat co se mi může stát když mi v prostorách školy najdou množství marihuany menší jak 1 gram pro osobní použití? Školní řád přesně neuvádí jak závažný prohřešek to je a jestli mě může ředitel školy i bez předchozích problémů na místě vyhodit.dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vždy velmi záleží na osobě ředitele. Obecně se ale nošení drog do školy považuje za jeden z největších prohřešků proti řádu a kázni, i když není třeba přesně specifikován postih. Je na řediteli, jak Vás potrestá, ale klidně to může být i vyloučení. Drogami ve škole výrazně ohrožujete prostředí pro ostatní, i když je to jen pro Vaši potřebu (když byste to měl jen pro sebe a nechtěl marihuanu během školy kouřit, proč to tedy nosíte do školy? V momentě, kdy kouříte během dne ve škole, pak Vás dřív nebo později někdo uvidí, přidá se, nějak ho to může ovlivnit, proto je to problém). V každém případě, když se na to přijde, budete mít tako jako tak zbytečné nepříjemnosti, které za to nestojí.