pervitin
lila
Dobrý den,
prosím potřebuji pomoct.Sestra (17)užívá pervitin vpichem a to posledních půl roku. Dávka se zvýšila z 1 na 5 mlg....přiznala se, že potřebuje pomoct, ale lítá v tom 2 roky. Naše rodina s tímto nemá zkušenosti, chceme ji dát okamžitě léčit a to v Praze, jelikož z města odkud pochází musí pryč.Potřebujeme radu jak a co nejdřív pomoct se léčit.!Byl to pro nás hrozný šok.Nešlo nic poznat, jen já jsem si všimla, jak hubne.Prosím pomozte nám.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
léčbu pro sestru mohou rodiče zprostředkovat přes naše Kontaktní centrum, kontakty uvedu níže. Dále rodičům doporučuji, aby se spojili i s poradnou pro rodiče a tam využili poradenských služeb, které jsou specializované právě rodinným příslušníkům uživatelů nelegálních drog.
Kontaktní centrum, o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
Tel : 283 872 186
Email : kacko@sananim.cz
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel : 284 824 234, 739 268 527
Kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Email : ctrnacta@sananim.cz
Více informací o zařízeních a provozní době naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení zadat Kontaktní centrum KC a Poradna pro rodiče PPR. Také se zde můžete podívat na informace o pobytové službě v terapeutické komunitě, na totožné webové adrese zadat Terapeutická komunita Karlov TKK.
Zatím se mějte hezky, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.