jak postupovat
calibris
Dobrý večer,
již několik let bojujeme s dceřinou závislostí na drogách.cca již 7 let.Rok jsem si myslela,že jsme vše již překlenuli,ale dnes se dcera přiznala,že drogy bere stále a že s tím chce skončit a nejraději by do léčebny...nevím ale nyní na koho se obrátit,jak postupovat,koho kontaktovat...jsme z mladoboleslavska,ráda bych odbornou pomoc vyhledala co nejdříve,o kosmonoské léčebně vím,ale nejsem si opravdu jistá,zda tam mohu zítra ráno přijet a že budeme úpěšní...jak tedy postupovat v takovémto případě

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
určitě je dobré využít okamžiku, kdy je dcera ochotná situaci řešit a do léčby nastoupit. Na druhou stranu je také potřeba trochu to promyslet, protože pokud by nastoupila do nevhodného zařízení (pro každého je v různé fázi závislosti vhodné něco trochu jiného), jen to Vás i ji vyčerpá neúspěchem a utvrdí v pocitu beznaděje. Bylo by tedy nejlepší, aby dcera zavolala do K-centra v Nymburku nebo Mladé Boleslavi (http://www.os-semiramis.cz), domluvila si tam schůzku a probrala s někým všechny možnosti léčby. Také by jí tam pomohli se sepsáním všech náležitostí, kontaktem s léčbou apod.