Pervitin a zuby
Lucia
pervitin ma zle ucinky na zuby, ale kamaratka je v takom stave ze bere pravidelne pol roka zuby sa jej posunuli dasna ma mensie bolia ju cele usta ...nemoze sa poriadne ani najest a zo zubov jej uz odpadava ,, existuje nejaka voda, vitaminy, alebo nieco co moze pomoct ??????? dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
může mít kliedně nějaký zánět dásní, zanícené krčky apod. Nejlepší by samozřejmě bylo zajít k zubaři, nechat si zuby pořádně prohlédnout, ošetřit a říct přesně, co by měla používat za léčbu. Pokud tohle není možné, pak pravidelně čistit a vyplachovat ústní vodou, nějakou účinnou, např. Listerine. Případně ať se poradí v lékárně. Jestli se ale jedná o už pokročilejší problémy, stejně se zubaři dříve nebo později nevyhne, jen se jí mezitím zuby víc zkazí a nezbude pak než je vytrhnout.