zase v pekle
rocco
jak docílit uplné abstinence když 10let z 28 beru pervitin a i přes to že jsem dokázal necelé dva roky nebrat jen s malími výjimkami.. v tom zase lítám čím dál víc.. nechci do toho zase vlítnout ale jsem s tím v každodenním styku desekrát denně odmítnu no další den mě to čeká znova.. už nevím jak dál..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
možná je načase přestat se s tím prát sám a obrátit se na nějakou odbornou pomoc. Takhle se v tom můžete plácat klidně dalších 10 let. Dva roky nebrat s malými výjimkmi je sice velký úspěch, abstinence a zbavení se závislosti to ale není. Zřejmě jste to držel hodně silou vůle  ato samo o sobě na dlouho neufnguje. Zkuste zajít někam ambulantně, probrat, co už jste zkusil, co pomohlo, co selhalo a udělat společně nějaký plán, jak se závislosti zbavit. Uvidíte, že to bude ve dvou mnohem jednodušší než sám.