jak zjistit závislost
Ginger
Dobrý den,mám problém se svým přítelem. Před nějakou dobou měl docela velké problémy s pervitinem,ale jak tvrdí,je už několik měsíců \"čistej\",ale já mám podezření,že si čas od času pořád dává. Prostě mi někdy přijde neobvykle aktivní,skoro nejí a když ano,stěžuje si na bolesti břicha,nepotřebuje spát.. Jenže když se ho na to zeptám,jednoduše to zapře,protože ví,že já s ničím podobným zkušenosti nemám.. Mám nějakou šanci zjistit pravdu? Ta nejistota mě ničí,protože nevím jesli je můj přítel stále na pervitinu,nebo jestli jsem jen paranoidní..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pro někoho, kdo nebral a žije jiným způsobem života, je hodně těžké poznat, jestli si ten druhý občas dá. Celkově je to nepříjemná situace, protože takové podezřívání a dokazování by vůbec do rovnocenného vztahu patřit nemělo. Na druhou stranu, je dost možné, podle toho co píšete, že přítel opravdu občas bere. V podstatě můžete buď vycházet z toho co Vám říká a dokud se Vaše obavy nějak jasně nepotvrdí, nechat to být. Nebo řešit s přítelem ne příčinu, ale následky, tzn to co Vám vadí na jeho chování, když si možná dal. Vysvětlit mu, co to s Vámi dělá, jaké máte pochabnosti a pokud tedy nejde o drogy, ať se podobného chování zkusí vyvarovat nebo Vám ho nějak rozumně vysvětlit.
Pravdu jako takovou byste mohla zjistit velkým sledováním, pátráním, testováním z moči apod. Opravdu si ale nejsem jistá, že tohle patří do vztahu dvou dospělých lidí...