Piracetam a piko
Ryan
Dobrý den. Zajímalo by mě jestli je piracetam podobnej piku. Někde sem to četl, že má podobný účinky. Pak bych se chtěl eště zeptat, je volně prodejný nebo na předpis? Mohl bych místo pika brát piracetam? Po piku mám stíhy a haluze a sem strašně vymaštěnej, tak bych chtěl skusit ten piracetam. Moc děkuju předem za odpověd a veselé vánoce. Ryan.

Odpověděl: Jakub Minařík
Piracetam je volně prodejný. Ve srovnání s pervitinem má jiný mechanismus účinku, rozhodně není neurotoxický jako pervitin, stimulaci vyvolává zlepšením metabolismu neuronů, nikoliv jejich intenzicní a protrahovanou přímou stimulací. Rozhodně ho zkuste. Pokud by vám pomohl, je to dobrá volba. Nu stran efektu bych měl nějaká poučení: jednak zabírá postupně, dávka m usí být užívána dlouhodobě, pravidelně, já obvykle předepisuji 2,4-3,6 gramu denně, tedy 2-3 tablety po 1200 mg. Dají se však užívat i vyšší dávky. Nicméně, není to pervitin a látka má stropový efekt, nemá cenu toho do sebe napchat celé balení. Je to nanic.