pěstování konopí pro léčebné účely
Kadlan
Vyslechl jsem z radia pořad o možnosti pěstování konopných rostlin ( v jedné rostlině ) pro možnost léčebných účelů. V pořadu byl udán odkaz na emeilovou adresu kde je možnost získat semíko pro možnost vlastního vypěstování.Protože jsem stařec postižený krátkodobou ztrátou paměti, než jsem našel prostředky pro zápis, tak jsem tento údaj zapomněl.Prosím Vás zdali máte o této možnosti povědomí a jste-li ochotni tento údaj mi sdělit budu velmi vděčen.Za Vaši odpověď děkuji předem a jsem s pozdravem XXX.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nejspíš se Vám omylem podařilo dotaz zadat dvakrát. Pro jistotu jsem Vám sem zkopírovala odpověď předchozího dotazu. I z tohoto dotazu bylo smazáno Vaše jméno.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.
Dobrý den,
nejspíš půjde o akci, která se pojí s následujícími stránkami: http://www.legalizace.cz/projekty/seminka-seniorum/. Po kliknutí na tento odkaz by se Vám měly objevit příslušné stránky se všemi potřebnými informacemi a odkazy. Kdybyste si s tím nevěděl rady, pak jsem pro jistotu zkopíruji kontakt na osobu, která má tento projekt "semínka seniorům" na starost.
Kontakt:
Robert Veverka, předseda, tiskový mluvčí Legalizace.cz , mail: robert@legalizace.cz, tel.: +420 773 691 561
Podmínky pro zaslání semínek:
Pro bezplatné zaslání konopných semínek je potřeba, aby žadatel splnit následující podmínky:
» být starší 18 let
» musí zaslat podepsané čestné prohlášení
» k žádosti přiložit ofrankovanou obálku (nejlépe bublinkovou) se zpáteční adresou
Čestné prohlášení by mělo obsahovat sdělení:
Já ... (jméno, příjmení, bydliště, datum narození) prohlašuji na svou čest, že konopná semena využiji výhradně pro vypěstování konopí pro vlastní samoléčbu. Dne ... Podpis ...
Na základě čestného prohlášení budou žadateli zaslána konopná semínka včetně základních informací, jak konopí pěstovat a kde získat další informace k jeho využití jako léčivé byliny. Semínka mohou za seniory proti čestnému prohlášení převzít i mladší příbuzní nebo známí starší 18 let. Podepsané čestné prohlášením společně s ofrankovanou, nejlépe bublinkovou obálkou s vaší zpáteční adresou prosím zasílejte na adresu:
Legalizace.cz Jaromírova 23 128 00 Praha 2.
Prosíme všechny zájemce o semínka, aby své žádosti zasílali pouze nedoporučenou poštou. Osobní odběr semínek je z důvodu naší nerovnoměrné pracovní doby nemožný. Děkujeme za pochopení.
Pro podrobnější informace a vzor čestného prohlášení klikněte na:
http://www.legalizace.cz/projekty/seminka-seniorum/podminky-pro-zaslani-seminek/.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.