Jsem z Plzně
otec a syn
Dobrý den Vážená Gabrielo
Ptala jste se odkud jsem.Bydlím v Plzni.Jsem rozhodnut organizovat a mluvit na setkáních,nebo seminářích ,které jsem nazval Jsem tady pro Tebe.
Téma-závislost která nám bere sama sebe a lidi,které máme rády.
Musím ,nebo mne to udusí.
Přeji krásný den
Vladimír

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Vladimíre,
je pěkné vidět, že si nechcete svou zkušenost nechat pro sebe a rád byste pomohl ostatním.  Za to si zasloužíte ocenění a díky.
Máte za sebou osobní zkušenost s vlastní závislostí. V současnosti řešíte závislost obou synů. Vaše zkušenost je velmi silná, osobní a jistě díky tomu dokážete oslovit celou řadu lidí. Nevýhodou by mohlo být, že jste v tuhle chvíli plně pohlcen problémy svých synů. Vlastně jste možná sám tzv. spoluzávislý. Jde o termín užívaný zejména u blízkých vztahů se závislými lidmi. Díky zmiňované intenzitě a spoluzávislosti by se mohlo stát, že pro Vás budou některá témata obtížná, případně je budete vidět pouze jedním způsobem, který by mohl být v jiných případech zavádějící.
Píšete, že jste z Plzně. Napadlo mě, jestli byste se ještě před tím, než se pustíte do přednášení, nechtěl setkat s odborníky, kteří se dané problematice věnují v rámci plzeňského kraje. Nejznámější je Centrum protidrogové prevence a terapie, www.cppt.cz. Mohli by Vám pokud jde o způsob vedení přednášky a její obsah poskytnout důležitou zpětnou vazbu.
V rámci Plzně působí také pan Stanislav Kudrle. Dlouhá léta se v rámci své praxe věnoval problematice závislostí. Je velmi uznávaným odborníkem jak v této oblasti, tak celkově v oblasti duševního zdraví s přesahem do oblasti spirituality (nemyslím teď žádný okultismus, ale oblast duše a duchovna). Konzultace s ním by Vám mohly přinést určité zklidnění. To by Vám mohlo ulevit od pocitu že "mne to udusí", který by mohl být při přednáškách rovněž na obtíž a bránit Vám ve schopnosti naslouchat druhým. Nyní se pan doktor věnuje zejména soukromé psychoterapeutické praxi, holotropnímu dýchání, supervizi. Podrobnější informace a kontakt najdete na stránkách http://doorway.sweb.cz/.
Držím palce Vám i Vašim synům a přeji klidné prožití vánočních svátků.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.