závislost na drogách
evicka
Dcera bere drogy, asi neumí sama přestat. Prý takto řeší svoji situaci, když ji naštve nevhodný partner, všechno kolem ní jsou feťáci a narkomani, když jde na internet, všude se tyto skupiny vyrojí. Jenom lže a lže a je to stále dokola. Co mám dělat? Jak reagovat? Vyhodit ji domova? Na léčení nepůjde, prý ať si tam jdu sama.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chápu, že je hodně těžké něco s dcerou měnit, když ona sama nechce. Určitě ale můžete podniknout nějaké kroky, aby její chování bylo únosnější pro Vás. Z ak stručného popisu a bez možnosti dalšího doptání se by nebylo správné říct "vyhodit" nebo "nevyhodit". Doporučovala bych Vám navštívit poradnu pro rodiny závislých, abyste si tam mohla o své situaci více popovídat, utřídit si myšlenky a přijít společně na to, jak dál. Možná se Vám podaří vymotat se z bludného kruhu s mnohem menší obětí, než je vyhodit dceru pryč. Jde jen o to podívat se na celou situaci jakoby zvenčí, s někým nezávislým a mít také podporu v dlších řešeních.
Víte kam se můžete obrátit? Pokud ne, napište prosím přibližné místo bydliště, ráda Vám nějaký kontakt zašlu.