Bojím se abstinenčního dopadu
Alenka
Tři měsíce jsem nepila víno. Nyní třetí týden ano. Téměř dvě sedmičky denně.A mám strach ,že když přestanu ,tak tři dny mně bude bídně. Snad neumřu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
netuším, do jaké míry Vám před tím, nežli jste se rozhodla pro tříměsíční abstinenci, alkohol způsoboval potíže. Jak moc Vám bude po vysazení špatně, bohužel, touto cestou přes internet také nepoznáme. Toto je vždy hodně individuální, nicméně, pro všechny platí stejné pravidlo, čím dříve se podaří pití zastavit, tím to bude snesitelnější...
Moc informací jste nenapsala. Netuším, zda jste byla někdy v kontaktu s odbornou pomocí. Pokud ano, doporučuji se obrátit na zařízení, se kterým jste spolupracovala. Zdali ne, bylo by asi rozumné tuto variantu zvážit. S odbornou pomocí je vždy větší šance na úspěch. Pokud byste měla zájem o nějaké kontakty, klidně zase napište a uveďte města, která máte v dosahu. Také se sama můžete podívat do databáze kontaktů a zařízení ve Vaší lokalitě, si sama vyhledat, zde
www.drogy-info.cz
V rubrice Mapa pomoci, zadat - kraj - město - AT ambulance.
Rozhodně nejste jediná, komu se alkohol vymknul kontrole. Začít své potíže řešit není žádná ostuda, proto bych doporučila se na pomoc obrátit co nejdříve. Budu ráda, když mi napíšete, jak to s Vámi dál vypadá. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu. Nikdo ji tedy neuvidí.
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil !
S pozdravem Markéta K.