Prevence
otec a syn
Kolik času je věnováno prodidogové prevenci?Stát dává miliony do prodidrogového programu a jaké jsou výsledky?Kolik lidí je závislých na drogách?O alkoholu nelze mluvit,neboť alkohol je legální droga.Cigarety také.
Nerozlišuji drogu,alkohol.Proč?Obojí člověk vezme z jednoho důvodu,mít lepší pocit,než který v daný prožívá.Droga,tráva,pervitin,heroin a pod.,učinkuje na pocit člověka okamžitě.
Alkohol může také,pokud jej vypiji v jeden okamžik více.
I když můžeme mít na začátku užívání negativní zážitek,přesto v naší mysli,zůstane vzpomínka a my se vracíme zpátky.
Závislost se týká všech skupin lidí,nezáleží na vzdělání,inteligenci.
Má větší MOC,než jsme schopni vnímat.
Cesta zpět je reálná,mne pomohlo zastavit závislost se nechat zavřít na DETOX.Toto rozhodnutí,mne zachránilo ŽIVOT.A to doslova.
Nyní se považuji za člověka ,který žije život člověka,který si plní svoje sny,cíle.Určitě jsem hledal smysl života,neboť bez něj by jsem žil naprázdno a život promarnil.Smysl života byl hluboko ve mne,cítil jsem ,že nežiji život spokojený.Vydělával dost peněz a myslel si,že ony mne udělají šťastným.Možná ano,ale cítím potřebu dělat šťastnými lidi,kteří jsou na tom hůře ,lidem,kteří nemohou změnit v pozitivum svůj život,jsou to opuštěné děti,opuštění senioři,lidé vážně nemocní.
Jsem 53.letý muž ,rozvedený,majetek zůstal manželce.Nejsem bezdomovec,neboť jsem střízlivý.A za tím si stojím.A děkuji Bohu,nebo sobě,že jsem to prostě zvládl a jen proto,že chci-Chtěl bych nic neznamená,CHCI ,v tom je síla.
Přeji pěkný den Vladimír

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Vladimíre,
píšete již po několikáté na naši poradnu . Opakovaně mluvíte o své alkoholové závislosti, se kterou jste se vypořádal, v dalších dotazech jste zmiňoval své dva syny pohybující se za hranicemi zákona. Nyní zmiňujete, že žijete plnohodnotný a šťastný život. Rád byste v tomto směru pomáhal i dalším lidem. A proč ne?  Pokud pro Vás pomáhání nebude další závislostí, ale naopak budete otevřený diskusi a schopný naslouchat druhým ...
Obávám se však, že naše poradna není to pravé místo, kde byste mohl svoje záměry realizovat. Sám se na nic neptáte. V předchozích odpovědích jsem se Vás pokusila nasměrovat na poradnu pro rodiče, jaký na to máte názor?
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.