zavislost
zavisly
som AA
nefajcim
nepijem
nehulim
nefetujem
vsetko vyzera pekne ale nezvladam to takto dalej abstinencia mi vela dava ale mam obrovsku chut zabavat sa uvolnit sa ..
neviem co mam robit
ci si mam zahulit, alebo si mam dat pivo, alebo si mam dat nejaku tabletku (lexaurin)
alebo nemam nic ,alebo co mam robit :((
nemam sa naco tesit :(
nikde nechodim
kazdy na niecom frci
slhe roky bola moja droga alkohol :(
nechcem zase

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to co popisujete se děje mnoha lidem, kteří se snaží od alkoholu nebo drog abstinovat. Jde totiž nejen o to něčeho špatného se zbavit, ale najít i náhradu za  to, v čem Vám naopak alkohol pomáhal a také jiné radosti v životě. A na to není jednoduchý recept, někdo najde nový smysl v rodině, někdo v práci, někdo ve víře... Jen to pravé najít. Pokud se Vám to nedaří samotnému, a vůbec nejste jediný, pak je dobré zkusit intenzivnější psychoterapii. AA jsou dobří pro podporu abstinence, ale schůzky přeci jen nejsou tak časté a není tolik prostoru věnovat se všem stránkám abstinence každého zvlášť. Doporučovala bych tedy najít si terapeuta, se kterým byste na svých potížích mohl více pracovat, případně byste zvážili i dočasnou medikaci, pokud máte pocit, že byste to potřeboval (brát si léky bez konzultace s lékařem rozhodně nedoporučuji). Uvidíte, že přijdete na to, co bude ta Vaše nová radost.