dcera na drogách
Miriam
Dobrý večer psala jste mi , že se na Vás mohu obrátit pokud budu potřebovat nějaké adresy využívám této nabídky ! Jsme s Nového Jičína dceři je 21 let ale má tu srdeční vadu tak aby jí i s tímto někde vzali nebo pomohli!Děkuji předem za radu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Miriam,
bohužel v Novém Jičíně nefunguje žádné zařízení. Nicméně můžete se vydat do Ostravy nebo do Olomouce. Níže uvádím potřebné kontakty. Na všechny uvedená místa se můžete obrátit jak Vy, tak dcera - společně i samostatně.
Píšete, že dceři je již 21 let, nezbývá tedy doufat, že postupem času si svůj problém uvědomí a bude ho chtít řešit. Bez jejího souhlasu jí do léčby nikdo nedostane. Přesto můžete poradenství využít Vy sama. Může Vám být užitečné právě v tom období plného pocitů bezmoci a čekání, než si dcera problém uvědomí. A možná najdete i způsob, jak jí v tom pomoci.
Olomouc:
www.p-centrum.cz
Poradna pro alkoholové a jiné závislosti
Lafayettova 47/9 ¨
772 00 Olomouc
Tel.: +420 585 221 983
GSM: 733 362 942
www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum Olomouc
Sokolská 48
779 00 Olomouc
Tel.: +420 585 220 034
Ostrava:
www.renarkon.cz
Kontaktní centrum Ostrava
Halasova 16/661
703 00 Ostrava -Vítkovice
Tel.:+420 595 627 005
GSM: 602 670 789
Provozní doba: pondělí až pátek - 9:00 - 16:00
Přeju hodně sil a trpělivosti. Nejspíš bude potřeba.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.