aritmie
pepa
Dobry den chci se zeptat jestli se da lecit nejakym zpusobem srdecni aritmie po konzumaci pervitinu v kombinaci s mariuanou...proste na dojezdu pervitinu sem si zakouril marianku a myslel sem ze me vyskoci srdce z tela a od te doby mam srdecni aritmii.........od te doby uz deset let neberu nic.Takze dotaz mam zda se to da nejak lecit nebo treba i vylecit a jetli je takovy druh aritmie zivotu nebezpecny. Dost me to zneprijemnuje zivot... dekuji za odpoved pepa

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
bohužel Vám v této věci nedokážeme přes internet pomoci. Samozřejmě by Vás měl v prvé řadě vidět lékař, který provede diagnostiku a podle ní vyberete další postup. Poruchy srdečního rytmu mohou být různé povahy i závažnosti a jejich subjektivní vnímání vůbec nemusí odpovídat konečnému nálezu. Může jít o problém, který nevyžaduje žádný zásah, ale i o potíže, které si vyžádají chirurga. Je to prostě příliš široká oblast.
Nevím, jak dobře jste o problematice informován. Základní informace můžete najít například na stránkách:
http://www.zdrav.cz/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=24.
Takže jediná rada v tuhle chvíli zní, objednat se na vyšetření.
Držím palce, ať nejde o nic závažného.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.