dcera na drogách
Miriam
Dobrý den potřebuji radu má dcera má nemocné srdce bere pervitin do žil poku, protože její vada srdce to nevydrží a nechtějí jí operovat !!LÉČBU ODMÍTÁ A JÁ SE STRAŠNĚ BOJÍ , ŽE UMŘE !! PORADÍ MI NĚKDO JAK NA NÍ ? Moc prosím !!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Miriam,
bohužel nemáme žádnou jednodcuhou radu, kterou by se vše rychle vyřešilo. Ale věříme tomu, že rodina funguje jako ucelený systém. A změna jedné části tohoto systému dokáže postupně ovlivnit i části ostatní. Proto bych Vám v tuhle chvíli poradila obrátit se na nejbližší poradnu pro rodiče a blízké uživatelů drog, abyste odborné pomoci využila Vy. Osobní rozhovor bude jistě užitečnější, než internet. Najdete tam prostor sdílet svoje obavy, ulevíte si alespoň trochu od emocí a možná právě to potřebujete k tomu, abyste našla sílu pokračovat a napadlo Vás, co dál. Nečekejte, že se všechno hned vyřeší. To, že dcera užívá drogy nejspíš již nějakou dobu trvá. A stejně tak i najít z toho cestu ven si vyžádá svůj čas. Dopředu Vám navíc nikdo nezaručí, že se všechno srovná. Dcera je samostatná lidská bytost a bude-li doopravy chtít, nikdo jí v cestě k sebezničení nezabrání.
Nejste v lehké situaci. A ještě nějakou dobu to tak nejspíš zůstane. Poradna může být způsob, jak tuhle dobu zvládnout a nezbláznit se.
Kdybyste chtěla této formy pomoci využít, můžete se obrátit na nejbližší kontaktní centrum, kde Vám poradí co dál. Kontakty najdete na www.drogy.net/databaze-kontaktu. A nebo mi napište, odkud jste a která větší města jsou Vám dobře dostupná.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.