piko
Tereza
dobrý den už sem sem psala kvůli tomu spánku já jdem z prahy .. ano ráda bych navštívila a trochu z někým o tom pohovořila protože fakt se to nedá.. třeba by se něco našlo čím by mi mohli aspon trochu pomoc ke spánku.. moc vám děkuju ste zlatáá.. !! :) lidi by měli být vděčný že tady pro nás ste..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Terezo,
jsem ráda, že jste se opět ozvala. Také děkujeme za zpětnou vazbu.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na jedno z našich zařízení. Zde kontakt :
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041
Gsm : 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionar@sananim.cz
Toto zařízení nabízí ve svých službách ambulantní formu léčby. Do přijetí do programu není zapotřebí žádné lékařské doporučení, stačí pouze přijít buď v úterý nebo ve čtvrtek v 10.30 hod na tvz. ,,Motivační skupinu". Vstupem sem se nijak nezavazujete, můžete se přijít pouze podívat, informovat se o možnostech pro Vás a až po té se svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či ne. Případně si nechat pomoci zprostředkovat odbornou pomoci jinde, po zhodnocení Vaší situace.
Více informací naleznete zde www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení - zadat - Denní stacionář DST. Pokud byste potřebovala psychiatrickou péči a případně medikaci, na stejných stránkách zadat Specializované služby CADAS. Ostatně pročíst informace si klidně můžete i o jiných zařízeních naší organizace, též stejná webová adresa ( doporučuji se podívat na Terapeutické komunity ).
Pokud byste po přečtení informací měla další doplňující dotazy, klidně zase napište.
Držte se dál ! Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.