Pro M. Kordová
Nia
Dobrý den, to se můžu poradit o bespečným braní? Mohl bych se teda zeptat jakej způsob braní je nejbespečnější? Kdybyste chtěla vědět něco víc tak odpovím. Děkuju za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
asi jsme se úplně dobře nepochopili. Svým zmíněním, o možnostech bezpečnějšího braní, jsem měla na mysli Vaší osobní návštěvu Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog. Ty ve svých službách nabízí i služby pro aktivní uživatele, jako je např. výměna injekčního materiálu, snižování rizik, základní zdravotnické poradenství apod...K objektivnímu posouzení a účinnému poradenství je vždy především třeba osobní kontakt a pohovor. Pokud byste měla zájem o kontakt, uveďte města, která by Vám vyhovovala lokalitou. Nebo se sama můžete podívat do databáze a sama si vyhledat to, které máte nejblíže.
www.drogy-info.cz
V rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - Kontaktní centrum. Jak jsem již také zmiňovala, vstupem do Káčka se ničím nezavazujete, ničím se nemusíte prokazovat / OP, průkaz zdravotní pojišťovny /. Můžete se pouze zcela anonymně a také bezplatně poradit o čem potřebujete, informovat se o možnostech, které byste případně mohla využít...
Mějte se hezky. S pozdravem M.K.