nevím jak na to
drak
vím že se to mé okolí nevyhnutelně asi brzo dozví pokuď už dávno nečekají na mé vlastní rozhodnutí to opravdu nevím zatím poctivě pracuju ale už to nezvládám nejsem schopen se donutit bez k nějaké činnosti cca půl roku uvažuji jak s tím ven a hlavně se z toho dostat poslední 3 měsíce stupňující deprese buď že je a nebo že není

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestli tomu dobře rozumím, tak již nějakou dobu užíváte pervitin. Poslední dobou propadáte depresím, nejspíš v souvislosti s tím, jestli je nebo není pervitin. Okolí zatím možná jenom tuší, že něco není v pořádku a Vy se domníváte, že čekají na to, až něco uděláte, přiznáte se,...
Nevím, co by Vám v tuhle chvíli pomohlo, co byste vlastně potřeboval. Možná nějak dodat odvahu a kuráž, nebo chuť do života. Možná Vám pomohlo už to, že jste mohl takhle někomu napsat.
Jediné, co mě napadá, je možnost obrátit se telefonicky a následně osobně na kontaktní centrum, které máte přímo v Kolíně. Minimálně byste tam měl po ruce někoho, komu se budete moci svěřit, celou situaci s ním probrat a vymyslet, co dál. Před své blízké už byste pak mohl jít s nějakou konkrétní představou.
Kontaktní centrum
o. s. Prostor
Kutnohorská 17, Kolín, 282 02
telefon: 321715004, 774847071
http://www.os-prostor.cz
Volat můžete od pondělí do pátku, 9-18:00.
Telefonicky se také můžete obrátit na poradenskou linku pražského kontaktního centra, která funguje i o víkendech - tel. 283872186, přes víkend 13-20:00 (více informací na www.sananim.cz).
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.