dotazz
kolmen
Je mi 19let a uz od 13 si jedu hezky pěkně v trávě. Zrovna sem se pristěhoval z moravy a chci přestat. Uz měsic nekouřím cigarety ale zvýšila se konzumaci marihuany. nějaka rada?
děkuji za nějakou odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestli máte zájem o podporu a pomoc v pokusech o abstinenci od marihuany, můžete se v Praze obrátit např. na Prev-centrum.
Prev-centrum Ambulance
www.prevcentrum.cz
vedoucí programu: Mgr. Alexandra Roubalová
Meziškolská 1120/2, 169 00 Praha 6
Jak se objednat na konzultaci do o.s. Prev-Centrum?
Stačí zavolat na tel. 233 355 459 nebo 777 161 138 kterýkoli všední den v čase 8.30 - 17.30 hodin (v pátek pouze do 16 hodin), vysvětlit stručně svoji potíž a objednat se na osobní konzultaci. Nepotřebujete žádné doporučení ani zprávy o předchozí péči. Veškeré služby zařízení jsou bezplatné.
Je rozumné přijít v použitelném stavu, tedy ne akutně pod vlivem marihuany, ale ani čehokoli jiného. Budete tam moci probrat nejen svoji drogovou minulosti, ale i současnou situaci kolem marihuany, včetně Vašich obav o vliv abstinence na sportovní a umělecké aktivity.
Začnete-li po šesti letech užívání marihuany abstinovat, nejspíš to bude velká změna. A nejspíš to s sebou ponese potřebu změnit více věcí, než jen začít abstinovat. Dejte tomu tedy na začátek trochu času a uvidíte, jak se bude situace vyvíjet.
Držím palce.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.