recept na ravatu
nuninka
dobrý den, chtěla jsem se na něco zeptat.chodím do AT poradny k nejmenovanému lékaři a chci se zeptat, jestli je normální si vybírat všechny recepty na ravatu jím v určené lékarně?našla jsem lékarnu, kde bych na 1krabičce ušetřila 220kč, proto se mi to nelíbí!děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
mám takový pocit, že jsme s Vámi již o tomto komunikovali. V minulém dotaze jste žádala kontakty na lékaře poskytující substituční léčbu, zdali se nemýlím...
Určovat konkrétní lékárnu pro výběr léků lékařem, zcela běžné není. Recept si můžete vybrat v jaké lékárně chcete, pokud tedy předepsaný lék mají.
Žádáte vypsat veškeré kontakty na AT ambulance v Praze a v blízkosti Mladá Boleslav. Těch možností je opravdu mnoho. Nejlépe bude, když se sama podíváte do databáze veškerých kontaktů zařízení v  ČR a sama si vyberete.
www.drogy-info.cz
V rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj - město - AT ambulance.
Tak jako minule, připomínám, že se můžete i obrátit na kolegu MUDr. Jakuba Minaříka
Specializované služby CADAS, o.s. SANANIM
Spálená 12
Praha 1
Tel : 222 924 245
Email : cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba : MUDr. Minařík J.
Více info na www.sananim.cz - v rubrice Naše zařízení zadat - CADAS.
Mějte se hezky, s pozdravem M.K.