Pro M. Kordová
Nia
Dobrý den, děkuju za odpověď. Chtěla ste vědět něco o mým braní. Tak já se teda prásknu, beru asi přes rok, dost často. Vim co piko dělá, jaký to má následky atd. ale bez pika je všecko nuda.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
no, moc jste toho o sobě nenapsala...pokud jste stále ve stadiu, kdy máte pocit, že to bez pervitinu nejde a baví Vás, nemusí to tak být vždycky. Kdybyste třeba v budoucnu měla nějaké potíže, či se Váš postoj ke konzumaci změnil, klidně se na nás obraťte. Pokud byste třeba i v tuto chvíli měla zájem o kontakt, například na K-centrum, kde byste mohla případně měnit injekční materiál nebo si popovídat o bezpečnějším způsobu braní, také klidně napište / v případě potřeby kontaktu prosím uvést nejbližší města /. Návštěvou Káčka se ničemu nezavazujete, můžete bezplatně, nezávazně a anonymně, využít některých služeb, jenž jsou určená aktivním uživatelům nelegálních drog...
Zatím se mějte hezky a buďte opatrná, konzumace drog sebou vždy přináší široké spektrum rizik, ale to jistě sama víte...
S pozdravem Markéta K.