pervitin
nána72
Dobrý den,jsem už poměrně ve věku kdy se stydím tady psát..ale i o tom je život.Pervitin jsem zkusila-šnupáním- ..ted si ho dávám již po 8-smé..jinak se cítím špatně..Je možné,že po tak málo aplikacích mohla u mě nastat změna povahy?Přijde mi,že jsem bez emocí,chladná,vše mi je jedno...jedná se už o závislost?Co mám dělat?Rozum říká přestat,ale mám starosti a tohle je dobrý útěk..nebo to tak jen vidím..Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete. Vůbec se netrapte tím, kolik Vám je, toto se může stát kdykoliv, komukoliv...
Více a podrobněji se o Pervitinu dočtete na tomto webu, v rubrice Stimulační drogy, v podrubrice Pervitin. Již po prvních konzumacích se může dostavit silná potřeba dalších konzumací a postupně se vytváří psychický návyk.
Vhledem ke skryté poznámce bych rozhodně doporučila, abyste co nejdříve vyhledala odbornou pomoc a o všem si konkrétněji pohovořila v osobním kontaktu, který bývá v tomto směru zcela nejúčinnější. Napište mi ještě jednou a já Vám doporučím konkrétní zařízení, kam se můžete obrátit, prosím uvést města, která máte dobře dostupná.
Ničeho se nebojte, většinu zařízeních pro uživatele nelegálních drog, lze navštívit i zcela anonymně, nemusíte se prokazovat OP, ani průkazem zdravotní pojišťovny. Můžete se pouze nezávazně zajít informovat o možnostech pro Vás a pak se sama rozhodnout zda dalších služeb využijete či nikoliv.
Uvádíte, že nemáte snadné období a pod vlivem pervitinu vše snášíte lépe. Nenechte se tímto pocitem zmást. Toto je pouze dojem, který Vám navodila droga. Žádný problém se ještě nikdy drogami nevyřešil, spíše s nimi přichází potíže další a rozhodně nemalé. Sama jste své konzumace nazvala ,,útěkem" = ano, je to útěk...Jistě vzhledem ke svým životním zkušenostem sama moc dobře víte, že útěkem se opravdu nic nevyřeší. Bylo by dobré toto včas zastavit a udělat si v životě pořádek.
Zatím se mějte hezky a určitě se ozvěte. Klidně opět můžete využít skryté poznámky, která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí...
S pozdravem Markéta K.