1,3,7-trimethylxanthin nitrozilne
NoName
Dobry den, chtel bych se zeptat v cem je nejlepe rozpustny: 100% cisty 1,3,7-trimethylxanthiln(Neuvadim presy nazev z duvodu anonymity drogy)pro nitrozilni aplikaci drogy. Nechci si zbytecne ucpat zily pac voda mi nevyhovuje, alespon vim ze je ve vode hur rozpustny... Ptam se proto aby se mi nic nestalo, taky bych se chtel zeptat o kolik je treba zdravejsi ci horsi ve srovnani s pervitinem ci kokainem, pac nitrozilne pusobi skoro stejne...
Moc vam dekuji za vas nazor a radu, dekuji...

Odpověděl: Alena Trojáčková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď, ale Váš dotaz je opravdu dosti specifický. Vyvěšuji ho jako skrytý, odpověď zobrazíte pouze Vy po zadání kódu dotazu. Nejsem si úplně jistá, proč nechcete zveřejnit pravý název látky (kofein), dotaz by byl poněkud přehlednější. Pokud dotaz s odpovědí vyvěsím jako skrytý, nezobrazí se ostatním návštěvníkům stránek na veřejném webu, takže nemusíte mít obavy, že by např. mohl být pro někoho návodný.
Máte pravdu, že kofein se opravdu špatně ve vodě rozpouští, a proto se k němu z tohoto důvodu přidává benzoát sodný. Je ovšem zapotřebí dodržet poměr daných látek. Rozpouštět to v jakémkoli jiném rozpouštědle a pak injekčně aplikovat není rozumné, voda Vám uškodí ze všeho nejméně.
Pokud byste chtěl použít pouze vodu, tak s ohledem na to, že kofein je špatně rozpustný ve vodě, tak té vody bude k aplikaci potřeba víc a je třeba dát pozor na zdravotní problémy - tzv. převodnění. Nejvýhodnější je míchat to ve fyziologickém roztoku, ale ten zas může vzhledem k přítomnosti iontu chloru působit na molekulu kofeinu... no je to zkrátka složité.
Takže závěr asi takový, nejméně škodí to rozpouštět ve vodě, případně s tím přídavkem benzoátu sodného.
I když Vám píšu vše uvedené, nepovažuji injekční aplikaci čehokoliv za šťastný nápad, je to nejméně bezpečný způsob aplikace psychotropních látek a hrozí u něj řada zdravotních potíží.
Co se týče srovnání s pervitinem a kokainem, tak nutno říct, že je vždy s ohledem na zdraví bezpečnější použít 100% čistou látku (pokud máte k dispozici čistý kofein), zvláště při injekční aplikaci. Tím se člověk vyhne užití neznámých příměsí, které jsou obvykle v "pouličních" drogách přítomné a mohou být poměrně nebezpečné. Nicméně si nemyslím, že by se účinek kofeinu (byť podaného nitrožilně) dal srovnávat s účinky kokainu nebo pervitinu. Nevím, jakou máte nebo nemáte s těmito drogami zkušenost, ale obecně bych řekla, že obě výše uvedené drogy mají silnější a také podstatně "euforičtější" efekt (nikoli pouze stimulační, jako u kofeinu). Ovšem také mají dle mého větší potenciál vyvolat závislost a jiné psychické problémy (typicky tzv. toxickou psychózu).
Snad jsme Vám odpověděli na vše, co jste potřeboval vědět.