vysvetleni hodnot
jana
Dobry den,vcera jsem vas pozadala o vysvetleni hodnot testu na drogy.Prozatim jste mi neodpovedeli,tak bych mela jeste dotaz.Je mozne,aby pri techto hodnotach pretrvavala toxicka psychoza i po mesicni hospitalizaci v PL.Jedna se o prvovstup,o meho syna a ja jsem naprosty laik.Dekuji za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
pokud tomu dobře rozumím, pak hodnoty uvedené v předchozím dotazu, se týkaly obsahu návykových látek v krvi Vašeho syna při přijetí do psychiatrické léčebny z důvodu toxické psychózy.
Nyní se ptáte, zda je možné, aby měl syn toxickou psychózu i po měsíčním pobytu v PL. Ano, možné to je. Znamenalo by to nejspíš, že drogy u syna fungovaly jako spouštěč toxické psychózy. Ve většině případů příznaky psychózy odezní s tím, jak si tělo a mozek odpočinou a drogy z těla odejdou. To může trvat několik dní, max. týdnů. Občas se stane, že problémy přetrvávají i delší dobu po vysazení drog. Pokud se stav alespoň částečně neupraví do měsíce a zcela neodezní do šesti měsíců, začnou lékaři hovořit o jiné diagnóze, než jakou je toxická psychóza.
Abyste se dověděla, jak je na tom Váš syn, zkuste se obrátit na jeho ošetřující lékaře. Po měsíci už by mohli mít alespoň částečnou představu o tom, do které skupiny spadá Váš syn. Pokud dal syn souhlas se sdělováním informací, měla byste se od nich dovědět víc.
Jestli je to tak, nejspíš to pro Vás není jednoduché. Kdybyste chtěla napsat víc, můžete využít skryté poznámky, která není přístupná z veřejného webu. A kdybyste si chtěla promluvit s někým osobně, stačí napsat, jaká větší města jsou Vám dobře dostupná a poslala bych Vám kontakt.
S přáním, aby vše dobře dopadlo,
Gabriela Koryntová.