Poppers
Lahir
Dobry den chtel bych se zeptat jak dlouho v lidskem tele zustanou stopy po pouziti popersu??
Muze uzivani poppers ovlivnit test na drogy a jak dlouho po pouziti??
Dekuji za odpoved Lubos x

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
těkavé látky, mezi které poppers patří, zůstávají v lidském těle jen velmi krátkou dobu. Mají krátkou účinnost a jsou obtížně detekovatelné. Běžné drogové testy je neodhalí. Přestože jde většinou o látky legální, u prokázaného požití např. při autonehodě, je tato okolnost brána jako přitěžující, stejně jako u alkoholu, nebo u látek nelegálních.Více informací o "poppers" najdete na spřízněném webu http://www.extc.cz/poppers.html.
Jejich užívání, vzhledem k velkým rizikům, která s sebou užívání těkavých látek nese, Vám upřímně nedoporučuji.
Pohodový zbytek svátků Vám přeje Amrit Sen.