děkuji za vyčerpávající odpověď
Pavlína
Jsem moc ráda že jste mi tak rychle odpověděla,taky jsem ráda že jste mi napsala že je šance na úplné vyléčení.Přítelkyně mého syna je opravdu těhotná druhý měsíc, neví si snim vůbec rady když je v uvozovkách čistý je ten nejhodnější muž na světě ,nakupuje , vaří,uklízí ,ale pak přijde den D a konec zmizí na několik dní.Ke všemu se jí přizná,My jsme z Orlové okr Karviná,pokud nám můžete někoho poradit kdo by nám pomohl tak tam určitě hned v pondělí zajdeme,zatím jsme dvě matka a přítelkyně máme mezi sebou moc pěkný vztah,jen se bojím že syna opustí,ale nemohla bych jí to mít za zlé,děkuji za odpověď Pavlína 46let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak předem bych chtěla poděkovat za Vaše díky - zpětná vazba vždy potěší.
Rozhodně je dobře, že s přítelkyní syna máte dobrý vztah a můžete být sami sobě navzájem i oporou. Chápu a umím si představit, že to není snadné, jak pro Vás, tak i pro ni. S ohledem na těhotenství o to více. Níže uvádím možné kontakty, na které se můžete obrátit. Jak jsem již uváděla v předešlé odpovědi, K-centra můžete navštívit kdykoliv během provozní doby, ostatní zařízení s největší pravděpodobností vyžadují objednání předem. Co se týče uvedené psychiatrické ambulance, tam vše probíhá jako u běžných lékařů.
Poradna Modrého kříže
Ambulantní program, odborné poradenství
Pivovarská 15/9
Karviná - Fryštát
Tel : 595 172 346, 731 494 655
Kontaktní osoba : Michaela Homolová, Dis.
http://www.modrykriz.org/
Kontaktní centrum
Sociální služby města Orlová
Energetiků 940, pavilon A
Orlová  -  Lutyně
Tel : 596 511 074
Kontaktní osoba : Petr Svěch
http://k-centrum-orlova.webnode.cz/drogy/
Psychiatrická ambulance MAYFAIR, s.r.o.
Psychiatrická léčba
Žižkova 2803/7
Karviná - Hranice
Tel : 596 311 206
Kontaktní osoba : MUDr. Alexandra Sedlářová
Centrum psychologické pomoci - Rodinná a manželská poradna
Linka pomoci
Tel : 596 317 575, 596 318 080
http://www.help-psych.cz/karvina
Kontaktní centrum, o.s. NET
Družby 1125
Karviná
Tel : 596 316 808
Kontaktní osoba : Linda Supíková
http://www.k-centrum.net/
To jak se syn svého problému zhostí, záleží pouze na něm. Myslím, že přivedení na svět potomka a udržení kvalitního partnerského vztahu, by mohla být dostatečná motivace k tomu, aby nějaké věci ve svém životě změnil. Doporučuji nejdříve se spojit s některým se zařízení ( Vy + partnerka ) a poté se snažit o motivaci syna, aby i on odborné pomoci využil. O všem co je k tomu zapotřebí se nejdříve poraďte, nebývají to zrovna snadné situace.
Zatím se mějte hezky, budu ráda, když mi dáte vědět, jak se vše dále odvíjí. Partnerce syna i Vám, přeji hodně sil !
S pozdravem Markéta K.
P.S. to co jste uvedla ve skryté poznámce, je bohužel u některých konzumentů běžné. Pervitin velmi umocňuje, tedy v tomto případě je umocněna tato potřeba. Je vidět, že máte opravdu mezi sebou hezký vztah, založen na důvěře. Svěřit se ,,tchýni" s takto choulostivou informací nebývá úplně vždy zcela běžné. Promluvit s psychiatrem na toto téma klidně můžete. Pokud se syn rozhodne abstinovat, s největší pravděpodobností, se i tyto záležitosti upraví a dostanou do ,,normálu". Pokud ne, potom je to asi na odborníky v patřičném oboru, ale nepředcházela bych událostem