Pervitin
nicol
Prosim o pomoc se dostat k nejake lecebne pro moji kamaradku zavyslou na Pervitinu v okoli Usteckeho Kraje jelikos to vubec nezvlada tak pristoupila na leceni ale nemuzeme najit vhodnou lecebnu predem dekuji za odpoved. Nicol

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Nicol,
nejlépe uděláte, když se obrátíte na Kontaktní centrum a kolegy přímo v Ústí. Těžko takto přes internet hodnotit celkovou situaci, jak je závislost kamarádky rozvinuta, jaký typ léčby by byl vyhovující atd...k tomuto všemu je nebytný osobní kontakt a pohovor.
Kontaktní centrum, DRUG - OUT Klub, o.s.
Velká Hradební 47/13
Ústí nad Labem
Tel : 475 210 626
Kontaktní osoba : Mgr. Radka Kobližková
www.drugout.cz
Kontaktní centra, jsou tvz. nízkoprahová zařízení, to znamená, že můžete přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání. Vstupem do zařízení se nijak nezavazujete, můžete se pouze poradit a je pak na kamarádce, jak se ona sama rozhodne. Nemusí se ničím prokazovat ( OP, zdravotní pojišťovna ) a svou situaci zkonzultovat i zcela anonymně. Veškeré služby jsou bezplatné. Kamarádku můžete klidně na první konzultaci doprovodit.
V ústeckém kraji je Terapeutická komunita pro drogově závislé - White Light www.whitelight1.cz , doporučuji léčbu směřovat tam. V K-centru by případně pomohli vše zařídit. Také je, ale před vstupem na samotné léčení podmíněn pobyt na detoxifikační jednotce. I to pomáhá zprostředkovat K-centrum.
Je od Vás moc hezké, že máte snahu pomoci. Budu ráda, když nám napíšete, jak to s kamarádkou dále vypadá. Buďte na sebe opatrná, i takovéto pomáhání má svá mnohá rizika...
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.