Jste gauneři!
Magic
Dobrý den, 23 let jsem v psychiatrické \"péči\" a z prvotní derealizace a chronické únavy jsem to dopracoval až k velmi těžkým klinickým depresím a dosud jsem se nezabil jenom kvůli rodičům. Psychiatři jeden za druhým mi postupně předepisovali benzodiazepiny a já aniž bych tušil jaký zločin na mně páchají, jsem to poslušně polykal. \"Propracoval\" jsem se z jedné tablety Rudotelu až na 18mg bromazepamu. Pak přišly těžké deprese a já jsem pochopil, že oficiální medicína mě systematicky mrzačí. Už jsem neměl důvěru v nic oficiálního, ale protože mi bylo zle, začal jsem sám do sebe házet Stilnox, protože se mi alespoň na chvíli ulevilo. Když jsem to dopracoval na 35 tablet denně, šel jsem na detox, protože deprese už nešly přebít ani takovými dávkami. Pak mě vypustili vyklepanýho se slovy že si to doufám budu pamatovat. Další doktor v řadě mi napsal a dodnes píše Rivotril... Ale proč vám píšu. Chci vám jenom říct, že jste zločinci a patříte všichni do kriminálu, neboť se nejednalo o selhání jednoho \"lékaře\", ale celého systému. Zmrzačili jste zbytečně určitě mnohem víc lidí. Musel jsem si projít peklem a na všechno sám přijít, a pokud se mi podaří se z toho dostat (určitě ne v tomto státě), tak budu do smrti bojovat proti vám a oficiální \"medicíně\".

Odpověděl: Jakub Minařík
Cítím, že máte obtíže a je mi to líto. Nepochybně máte právo být rozčilený. Nu, nicméně, měl byste se zkusit rozčílit někde jinde. Lékař na poradně odpovídá prakticky jedinný a to jsem já. Benzodiazepiny předepisuji velmi omezeně a obvykle jen za účelem jejich vysazení. Obvykle kolegy před předepisováním benzodiazepinů varuji a také se matlám s pacienty z celé republiky, které se snažím ambulantně detoxifikovat a nebo převést na něco bezpečnějšího.
Tož, možná se čílíte dobře a chápu vaše rozhořčení, ale možná na blbém místě, protože to co s tím můžeme dělat, děláme.
A držím vám palce.
Pokud soudíte, že bychom vám mohli nějak pomoci, napište.