Marihuana a darování krve
Filip
Dobrý den vím že to tu již mnohokrát bylo. DOtaz jestli když poměrně často hulím jestli je obravdu nutné marihuanu na nějaký čas vysadit? Všude odepisujete že doporučujete ale aspoň měsíc, ale je k tomu nějaký důvod vzhledem k ohrožení příjemce? :)

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, tu a tam vystřízlivět není úplně blbé. Člověk se tak rozhlédne, zjistí jak se to kolem změnilo, zatímco on plaval pod hladinou a zase se ponoří. Já to hodně vnímám jako takovou prevenci toho, aby vám úplně nehráblo, mohu-li použít takový termín. Konopí je halucinogen a přece jen kontakt s realitou úplně nevylapšuje A mít kontakt s realitou není špatné. A hladina při pravidelném užívání přetrvává dlouhodobě. Takže vysadit na měsíc může být prostě jen oddych. Taky člověk zjistí, jak mu to nehulení jde a potvrdí si, že nad tím netrácí kontrolu. To také není špatný pocit, že když na chvíli přestanu, tak nepropadnu panice, že nemám hulení a nebo netrávím celé dni odoláváním chutím, protože jinak na nic jiného nejsem mocen myslet, ani kdybych chtěl.
Ale když se vám do toho nechce, tak nemusíte, nedejte se zúzkostňovat. Je to jen takové dobré doporučení, které považujeme za rozumné.
No, kdyby byli nějaké obtže, zaejc napište. :-)