Testy
Nia
Dobrý den. Nedávno mi rodiče zjistili že beru piko. Máma řikala že se to dá zjistit po dvou měsících, takže mi bude dělat testy jednou za měsíc. Ale já tady všude čtu že se to dá zjistit 3 dny nebo tak ňák. Jak to teda je?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
k dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. U látky Pervitin je to s prokazatelností takto :
Detekce moč = 3 až 21 dní ( při občasném užívání cca do týdne )
Detekce krev = 1 až 3 dny
Detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace. Takže, pokud dotyčný užívá pervitin každodenně, bude se pohybovat v té vyšší možné hranici, s možností tuto uvedenou hranici i přesáhnout. Pokud jde o příležitostné užívání, je to ta hranice nižší. Dále zaleží na kvalitě konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek rychle vypořádat. Jak jsem uvedla výše, toto jsou pouze orientační údaje. Každý organismus je jiný, též kvalita drog, tudíž je toto vždy velmi individuální záležitostí. Proto také nelze nikdy s přesností předem určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv.
Pokud Vás matka podrobuje testům, předpokládám tedy, že jste osobou nezletilou ( ? ). Netuším, jaké informace o pervitinu máte či nemáte. O jeho rizicích, dopadech, následcích...rozhodně jeho konzumací neriskujete pouze pozitivní případný výsledek testu, ale mnohem více. Možná by bylo fajn, kdybyste mi o svém braní napsala  ( můžete využít tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí. I odpověď se dá vyvěsit jako ,,skrytá" a přečtete si ji pouze Vy, po zadání kódu, který každý obdrží při vkládání dotazu ), tak to zvažte...
S pozdravem Markéta K.