Kožní problémy
Bagy
Dobrý den,chtěl bych vědět,z jakého důvodu dochází po užití pervitinu ke zhoršení pleti (akné) a pomocí čeho tělo nejlépe detoxikovat..např. které látky na sebe nejlépe vážou toxické látky.Potom ještě zda-li kožní problémy mohou přetrvat i po ukončení užívání.Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
zhoršení pleti při užívání pervitinu není nic až tak neobvyklého. Důvodů může být celá řada. V prvé řadě je pervitinu de facto jed, který v těle vyvolá spoustu procesů, jež mají za následek zhoršení pleti. To může souviset i se změnou kvality potu. Je to trochu podobné jako u nemocných lidí. Druhou variantou může být alergická reakce na nějakou složku pervitinu, nebo něco, co bylo do směsi přidáno. Třetím důvodem zhoršení pleti je její zanedbávání a dráždění, to souvisí s nedostatečnou, nebo naopak přehnanou, hygienou, záseky a škrabáním.
Jde-li o mechanické poškození, pak se stav srovná po několika dnech. Smůlu má ovšem ten, kdo si do kůže zanese nějakou infekci. Pak se stav bez léčby nejspíš nesrovná. Podobné to je i u alergie a případných změn uvnitř organismu.
Odpovědět bez znalosti konkrétní situace a vyšetření lékaře se takhle na dálku s obecnou platností lépe nedá.
S pozdravem,
Gabriela Koryntová.