Piko
CrazyShot
Dobrý den, eště jeden dotaz, kolik množství pika můžu mít u sebe? Kdyby u mě policajti našli třeba gram, sebrali by mě? Ikdybych jim třeba řek že to mám pro osobní důvody. Kdyby mě třeba odvezli na výslech a já nic neřek jak by to dopadlo? Ptám se protože mě už často kontrolovali občanku na Smícháči a jednou i nakoukli do batohu, byl sem zrovna najetej a měl sem v kapse asi pul gramu takže mě to docela vyschízovalo. Proto se rači ptám, kdyby to u mě náhodou našli :) předem dík za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
v tiskové zprávě Národního monitorovacího střediska pro drogy a drogové závislosti spadající pod Úřad vlády ČR, ze dne 15. 12. 2009 o nedovoleném nakládání s drogami dle trestního zákoníku s platností od 1. ledna 2010, je uvedeno u látky pervitin/metamfetamin více jak 2 gramy.
Více podrobností k nahlédnutí zde  http://www.ok.cz/iksp/docs/nms_20091215.pdf.
Na straně číslo 6 je tabulka s jednotlivým rozpisem u konkrétních drog.
Upřímně řečeno, s ohledem na Vás předchozí dotaz bych očekávala trochu jiné znění dotazu...
Buďte opatrný a popřemýšlejte o všem... Klidně se zase ozvěte.
S pozdravem Markéta K.