Heroin, marihuana
WASKIS
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak dlouhou dobu se jedna dávka heroinu uchovává v těle člověka.A ještě jedna skoro stejná otázka, jak dlouho se THC při téměř každodením užití drží v těle. Děkuji W.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
k dispozici máme orientační údaje, poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří, u látek Heroin a THC, je to takto :
HEROIN
Detekce moč = 2 až 3 dny
Detekce krev = 1 až 2 dny
Detekce sliny = totožné jako u krve
THC
Detekce moč = 1 až 30 / může i déle, při občasném užití cca do 14 dní /
Detekce krev = do 14 dní / při občané konzumaci cca do týdne /
Detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale zaleží na dalších aspektech, jako je především intenzita předešlé konzumace. Pokud dotyčná osoba konzumuje drogu každodenně, pohybuje se tedy v té vyšší možné hranici, pokud jde o příležitostné užití, tak v té nižší. Také záleží na kvalitě konkrétní užité drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla rychle vypořádat. Proto tedy nelze s určitostí předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop či nikoliv. Je to rozhodně velmi individuální záležitost. Jak sama můžete vidět, dle orientačních údajů...
Netuším, z jakého důvodu Vás toto zajímá, zda by se případné testování týkalo přímo Vás nebo zda se chystáte například otestovat nějakou jinou blízkou osobu. Pokud bychom Vám mohli pomoci i nějak jinak, klidně napište znova. Můžete využít i tvz. ,,skryté poznámky", která není součástí veřejného webu, nikdo ji tedy neuvidí. Lze i na Vaši žádost dotaz i celkovou odpověď neuveřejňovat vůbec, můžete si ji přečíst pouze Vy, pod zadáním kódu, který každý obdrží při vkládání svého dotazu.
Mějte se zatím hezky, pokud bude třeba, můžete se opět ozvat.
S pozdravem Markéta Kordová