odpoved pro janu justinovou
dievca
dobry den , dakujem velmi pekne za odpoved, kedysi som frcala na adipexe, ale nemyslim ze ten by mal teraz pre mna take ucinky ako pervitin

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v tuhle chvíli Vám v plné míře opravdu asi nic nenahradí pervitin. Ale podle toho, jak popisujete své problémy (ve skryté části dotazu), myslím, že je nejyvšší čas na nějakou odbornou pomoc se obrátit. Že nezvracíte ještě neznamená, že nemáte bulimii, ta se vyznačuje právě hlavně záchvatovitým přejídáním. Místo zvracení Vám zřejmě funguje pervitin.
Bohužel ve Vašem okolí nevím o žádném ověřeném kontaktu na psychiatra, je to přeci jen už trochu daleko. Zkuste ale na ointernetu najít psychiatra, který se zabývá poruchami příjmu potravy nebo závislostmi, zavolejte tam, stručně popište o co jde a buď si Vás vezme do péče nebo Vám doporučí někoho vhodného. Takhle se opravdu brzy dopracujete k vážným potížím, ještě navíc, pokud dlouhodobě nespíte a máte vážnou psychickou nemoc.