Jak dal?
vira
DObrý den,
pervitin užívám téměř 17let s tím, že současná frekvence užívání je cca 2x týdně. Nikdy jsem žádnou pomoc nevhledal ale nyní, kdy je můj život již za hranicí čtyřicítky vidím, jak mě ta záležitost ničí bych rád tak učinil. Jsem již 4 roky v Praze kde podnikám v oblasti obchodu a rád bych od vás radu, kde mohu žádat osobní pohovor v rámci řešení otázky mého užívání pervitinu. Vzal mi už tak hrozně moc, že víc už nedovolím.....
Děkuji za odpověĎ.VÍRA

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
pracujete-li v Praze, obraťte se na jedno z nízkoprahových center. Zde jsou kontakty na 3 pražská centra, kam se můžete objednat k osobnímu rozhovoru. Pracovník s Vámi projde Vaši situaci, zjistíte, jaké máte možnosti a zvážíte, která nejlépe odpovídá Vašim očekáváním a tomu, co jste ochoten do léčby investovat (finančně, časově, energeticky).
Kontaktní centrum o.s.SANANIM¨
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5 -Smíchov
tel. 283 872 186
www.sananim.cz
Kontaktní centru STAGE 5
Mahenova 4
150 00 Praha 5 - Smíchov
tel.  257 217 871
www.progressive-os.cz
Nízkoprahovgé středisko Drop-in, o.p.s.
Karolíny Světlé 18
110 00 Praha 1 (vchod z ulice Boršov)
tel. 222 221 124
www.dropin.cz
Jde o zařízení prvního kontaktu. Všechna zařízení jsou nízkoprahová, věnují se aktivním uživatelům drog. Služby poskytují bezplatně a možno i anonymně. Doporučuji dopředu se objednat, i když do všech zařízení je možné přijít kdykoli bez objednání v jejich otevírací době. Předchozí domluvou si zajistíte to, že na vás pracovník bude mít vyhrazený čas a budete mít víc prostoru vše probrat.
Ať Vám rozhodnutí vydrží!
Gabriela Koryntová.