syn
mamka
Děkuji moc za odpověď. Jenom chci poprosit, jsme z východočeského kraje, není podobná poradna v Hradci Králové, případně v Náchodě, Jaroměři? Syn je ve FN HK.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
níže uvádím možná zařízení v Hradci Králové. První tři jsou zdravotnická zařízení a uvedeni lékaři, kteří jsou odborníky na závislosti. Lze tedy u nich zažádat o vyšetření syna ( jak jste se zmiňovala v prvním dotaze - zjistit zda potíže jsou důsledkem drog či nikoliv ). V tomto dotaze uvádíte, že syn je již v péči ve FN, možná tedy zde píši kontakt na lékaře, který ho má třeba v tuto chvíli v péči, to opravdu netuším...
Poslední dvě zařízení ( o.s. Laxus ), jsou nezdravotnická zařízení spadající pod totožnou organizaci, která spolu úzce spolupracují. Zde můžete využít bezplatného, nezávazného a lze i anonymního poradenství pro rodinné příslušníky uživatelů nelegálních drog. Dosti často tato zařízení nabízí ve svých službách i tvz. ,,rodičovskou skupinu", zkuste se pozeptat, zda zrovna u nich nějaká pravidelně neběží. Jistě by Vám kontakt s dalšími rodiči a prostor pro Vás pomohl překonat toto období, které je asi nesnadné. Pokud by nebyla k dispozici skupina, zkuste využít, alespoň individuálního poradenství, nejenom, že se poradíte jak dál, ale také získáte podporu, což si v takto náročné situaci bezesporu zasloužíte...
Psychiatrická klinika, FN nemocnice HK
Psychiatrická léčba
Sokolská 581
Hradec Králové
Tel : 495 833 466
MUDr. Jiří Masopust
www.lfhk.cuni.cz/psych
AT ambulance pro alkoholismus a jiné toxikomanie
( ÚT a ČT )
Sokolská 581
Hradec Králové
Tel : 495 833 232, 495 832 221, 495 832 410
MUDr. Jela Hrnčiarová
www.lfhk.cuni.cz/psych
AT ambulance
Brněnská 88
Hradec Králové
Tel : 495 264 183
MUDr. Vlastimil Kyral
Kontaktní centrum LAXUS o.s.
Říční 1252/3a
Hradec Králové II.
Tel : 495 513 977
Kontaktní osoba : Bc. Eva Krejcarová
www.laxus.cz
Ambulantní program LAXUS o.s.
Nerudova 1361/31
Hradec Králové
Tel : 495 515 907
Kontaktní osoba : Mgr. Daniel Dvořák
www.laxus.cz
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil, Vám i synovi. Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak se synovi dále daří.
S pozdravem Markéta K.